WarriorWolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WarriorWolves

Maak kennis met de wereld van WarriorWolves!
 
IndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pittah aan de beurt

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Pittah

Pittah


Aantal berichten : 36
Kracht : 205
Registratiedatum : 10-09-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland, nog altijd

Mijn wolf
Roedel: Pleine Lune
Situatie: Omega in Pleine Lune. Hij kent alle gebieden, en is heel handig met navigatie enzo. Hij is tevreden met zijn rang, en wil voor altijd bij de Pleine Lune blijven.
Rang: Omega

Pittah aan de beurt  Empty
BerichtOnderwerp: Pittah aan de beurt    Pittah aan de beurt  Emptyzo sep 11, 2011 1:59 am

Pittah aan de beurt  Mexican_gray_wolf_vi_by_lynnkitchellstock-d3e0d75

Eh... Vertel eens iets over jezelf...

Nou, ik zwerf al vanaf mijn geboorte rond, eigenlijk. Eerst met de hele roedel, maar nu ik volwassen ben, joegen ze me weg. Er zit nog een reden achter, maar daar heb ik het liever niet over. Ik weet niks over mijn roedel voor de rest. Voorlopig ben ik prima tevreden met mezelf.

Ik zwerf vaak rond in het Lastbreath gebied, daar is het rustig. Op de geisers na is het er op zich best ok. Ik ben er nog nooit een wolf tegengekomen. Alleen aan de randen dan. Met sommige heb ik gevochten, met anderen niet. Tja, ik heb er ook niet altijd zin in.

Ik hou van... Alleen zijn, denk ik. Alhoewel een praatje maken op zich best ok is. Maar meestal wordt de wolf in kwestie toch wel kwaad op me. Dus ik sta altijd klaar om terug te rennen, Lastbreath in. Of Security Lake. Het liefst bij het meer, gezien de regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pittah aan de beurt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WarriorWolves :: Algemeen :: Jouw wolf-
Ga naar: