WarriorWolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WarriorWolves

Maak kennis met de wereld van WarriorWolves!
 
IndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ahira, zelf aan het woord

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ahira

Ahira


Aantal berichten : 31
Kracht : 262
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland hè? XD

Mijn wolf
Roedel: Nog geen
Situatie: Zwerft nu nog rond, en is niet actief op zoek naar een roedel. Misschien later.
Rang: Zwerver

Ahira, zelf aan het woord Empty
BerichtOnderwerp: Ahira, zelf aan het woord   Ahira, zelf aan het woord Emptyza sep 10, 2011 6:43 am

Ahira, zelf aan het woord Hybrid_Wolf_Stock_6_by_ForsakeWolf

Tja, wat valt er over mij te vertellen... Familiegeschiedenis dan maar?

Mijn vader is een echte wolf, zo zwart als de nacht. Hij is geboren in de bergen, maar daalde op een dag af naar een dorpje. Hij was van plan om een schaap aan te vallen, toen opeens een andere wolvin zijn prooi doodde. Tja, ze hebben samen gegeten, en in die ene nacht ben ik "ontstaan". Ik denk niet dat jullie willen weten wat er allemaal gebeurde... Maar na een paar maanden werd ik dus geboren. Later bleek dat de sommige van mijn moeders voorouders husky's waren. Tja, toen werd ik samen met mijn moeder uit de roedel geschopt. Mijn vader vermoord vanwege bloedverraad, mijn moeder en ik op de vlucht. Later is zij gestorven tijdens een gezamelijke jacht. Een eland werd iets te kwaad, en ze werd gespietst. Valt verder niet veel over te vertellen. Ik ben verdergetrokken, en nu hier beland. Kan allemaal toch?


Ik ben liever in mijn eentje, aangezien iedereen waar ik mee te maken krijg toch dood eindigt. Wil ik anderen niet aandoen.

Ik ben dol op koude winterdagen, soms een beetje zon. Het liefst huil ik naar de maan, of zit ik ergens waar ik goed uitzicht heb. Anderen observeren vindt ik fantastisch. Ik heb mezelf niet voor niets getraind op stil sluipen en dergelijke. Ik kijk liever dan dat ik me ergens mee bemoei. Dat ze me raar vinden? Ach wat. Maakt mij niets uit. Trouwens, let maar niet op de halsband. Van mijn moeder gekregen. De enige herinnering.

See ya around!


Laatst aangepast door Ahira op zo sep 11, 2011 6:21 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://shtiya-is-my-power.deviantart.com/
Luna

Luna


Aantal berichten : 99
Kracht : 583
Registratiedatum : 29-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ....

Mijn wolf
Roedel: Ahahaha that joke.
Situatie: It's warm in here. But who are they?
Rang: Zwerver

Ahira, zelf aan het woord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ahira, zelf aan het woord   Ahira, zelf aan het woord Emptyza sep 10, 2011 7:15 am

sorry dat ik er op wijs maar een pup word niet geboren in 1 nacht >.< zou wel makkelijk zijn voor de teef.....
maar verder leuk verleden!
maar toch was luna er niet zo blij mee dat je zomaar ons topic binnen viel maar ook wel weer leuk =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ahira

Ahira


Aantal berichten : 31
Kracht : 262
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland hè? XD

Mijn wolf
Roedel: Nog geen
Situatie: Zwerft nu nog rond, en is niet actief op zoek naar een roedel. Misschien later.
Rang: Zwerver

Ahira, zelf aan het woord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ahira, zelf aan het woord   Ahira, zelf aan het woord Emptyza sep 10, 2011 9:39 am

Met ontstaan bedoelt Ahira dat in die nacht haar ouders... Het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes... XD Niet dat ze in een nacht geboren werd.

Mr Ahira maakt het eigeenlijk niet veel uit, wat anderen denken. :-) Nu heb je nog meer gezelschap.
:-D Dus spannender wordt het wel. :-P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://shtiya-is-my-power.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





Ahira, zelf aan het woord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ahira, zelf aan het woord   Ahira, zelf aan het woord Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ahira, zelf aan het woord
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WarriorWolves :: Algemeen :: Jouw wolf-
Ga naar: