WarriorWolves
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WarriorWolves

Maak kennis met de wereld van WarriorWolves!
 
IndexHomeLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 This Magical Times

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ahira

Ahira


Aantal berichten : 31
Kracht : 262
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland hè? XD

Mijn wolf
Roedel: Nog geen
Situatie: Zwerft nu nog rond, en is niet actief op zoek naar een roedel. Misschien later.
Rang: Zwerver

This Magical Times Empty
BerichtOnderwerp: This Magical Times   This Magical Times Emptyzo sep 11, 2011 6:14 am

Wiehaa, deze is van mij! XD

thismagicaltimes.actieforum.com


'Ik werd altijd gezien als een freak, vanwege mijn magie. Ik heb het probleem dat ik mijn magie niet kan onderdrukken. Dus komt deze er altijd op de vreemdste momenten uit, vandaar dat iedereen me raar vondt. Alleen thuis liet ik me gaan, voor mijn ouders. Als ik mijn magie niet zou loslaten, dan was het mijn einde. De 'trainingen' met mijn ouders hebben me altijd op de been gehouden. Tot nu, jammer genoeg...

Enkele maanden geleden besloot een of andere magiër dat ik perfect was voor zijn nieuwste show, 'This Magical Times'. En ik snap er niets van. Hij heeft me weggenomen, zomaar uit mijn huis, diep in de nacht. Ik weet niet waar ik ben, en eigenlijk begin ik alles langzaam te vergeten... Er zijn hier nog meer, met dezelfde "problemen". Ik moet hier weg zien te komen, samen met de anderen! En snel ook...'

Je bent gevangen genomen door een of andere vage magiër, en hij gebruikt jullie in zijn show. En eigenlijk hebben jullie daar helemaal geen twijfels over. Maar pas geleden is er een vreemd meisje bijgekomen, een die echte magie kan!

Alleen is er iets vreemds aan de hand. Zodra zij erbij is gekomen, lijkt het alsof de twijfels beginnen te ontstaan... Ze vraagt veel te veel over jullie verleden, en langzaam beginnen jullie je te realiseren dat dit allemaal eigenlijk niet normaal is! En sinds wanneer weet je niets meer over jezelf...?


Laatst aangepast door Ahira op zo sep 11, 2011 6:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://shtiya-is-my-power.deviantart.com/
Luna

Luna


Aantal berichten : 99
Kracht : 583
Registratiedatum : 29-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ....

Mijn wolf
Roedel: Ahahaha that joke.
Situatie: It's warm in here. But who are they?
Rang: Zwerver

This Magical Times Empty
BerichtOnderwerp: Re: This Magical Times   This Magical Times Emptyzo sep 11, 2011 6:27 am

Ik zit er op!
Maar misschien moet je wat informatie over je forum hier neerzetten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ahira

Ahira


Aantal berichten : 31
Kracht : 262
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zeeland hè? XD

Mijn wolf
Roedel: Nog geen
Situatie: Zwerft nu nog rond, en is niet actief op zoek naar een roedel. Misschien later.
Rang: Zwerver

This Magical Times Empty
BerichtOnderwerp: Re: This Magical Times   This Magical Times Emptyzo sep 11, 2011 6:38 am

Al gebeurd. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://shtiya-is-my-power.deviantart.com/
Luna

Luna


Aantal berichten : 99
Kracht : 583
Registratiedatum : 29-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : ....

Mijn wolf
Roedel: Ahahaha that joke.
Situatie: It's warm in here. But who are they?
Rang: Zwerver

This Magical Times Empty
BerichtOnderwerp: Re: This Magical Times   This Magical Times Emptyzo sep 11, 2011 6:44 am

Ik snap het hog niet helemaal dus als alleen jij hebt echte magi en de rest heeft gewoon illusies? Of hebben de gebruikers magie en de niet gespeelde mensen ilussies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





This Magical Times Empty
BerichtOnderwerp: Re: This Magical Times   This Magical Times Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This Magical Times
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
WarriorWolves :: Algemeen :: Links-
Ga naar: